domingo, 24 de janeiro de 2016

Centenas em defesa dos direitos cívicos e políticos na capital galega

A ilegalizaçom de facto de Causa Galiza provocou umha resposta apoiada por dezenas de coletivos e centenas de pessoas hoje em Compostela.

O músico e ativista Mero foi o encarregado de se dirigir às pessoas participantes, após percorrerem o centro da capital galega, denunciando a demonizaçom do independentismo e a perseguiçom dos direitos cívicos e políticos por parte das autoridades espanholas.

Palavras de ordem contra o tribunal especial espanhol para assuntos políticos, a chamada «Audiência Nacional», bem como em solidariedade com a organizaçom mais recentemente afetada pola repressom, Causa Galiza, ouvírom-se ao longo do percurso da manifestaçom de hoje em Compostela, que concluiu na praça do Toural. / Ver: Diário Liberdade / FOTOS: Manifestação em Compostela

Entrevista [gal/cas]:
Joám Peres: «Causa Galiza trabalhou politicamente, quem deve explicar-se é o Ministério do Interior»
Joám Peres é un dos imputados na «Operación Jaro», na que a Policía detivo a directiva de Causa Galiza por presuntamente enaltecer o terrorismo. Este domingo 50 organizacións convocan unha manifestación «polos dereitos civís de todos». Os apoios, e ausencias, nesa marcha e o papel dos medios de comunicación tras as detencións son algúns dos temas desta entrevista. (Terra liberada via lahaine.org)