sexta-feira, 24 de abril de 2015

Borroka Garaia: «Sobre nacionalismo y unidad de acción entre la clase trabajadora española, francesa y vasca»

Insolidaridad, limpieza étnica, radicalidad, extremismo... terrorismo, eso es el nacionalismo para el imperialismo. Aunque en realidad simplemente lo digan así para cubrirse las espaldas y que en sus estados opresores se siga oprimiendo nacionalmente. Nada más y nada menos. (BorrokaGaraiaDa)

«A alternativa estratégica que a classe obreira galega necessita», de Carlos MORAIS (Diário Liberdade)
Do seu êxito dependerá a impostergável reorganizaçom e impulso que necessita o movimento de libertaçom nacional galego, para assim poder desenvolver com coerência a luita de classes, único método de defesa da classe obreira, das camadas populares e da Pátria perante as agressons do capitalismo espanhol e da UE.

«Há 40 anos o heróico povo vietnamita derrotava a invasão imperialista norte-americana», de Resumen Latinoamericano (odiario.info)
A libertação de Saigão (hoje Cidade Ho Chi Minh) em 30 de Abril de 1975 deu o remate final à prolongada luta, plena de sacrifícios e façanhas gloriosas, do povo vietnamita pela reunificação nacional. Na ocasião do 40.º aniversario da histórica efeméride, a Agencia Vietnamita de Noticias (VNA) divulga o seguinte breve resumo das mais importantes campanhas desenvolvidas pelas forças patrióticas de 4 de Março a 30 de Abril de 1975.