segunda-feira, 27 de fevereiro de 2017

Euskal Herria: «Movimento pró Amnistia e contra a Repressom» recupera reivindicaçom histórica da amnistia

[Traduçom do Diário Liberdade] Reproduzimos a entrevista publicada em diferentes meios, como Deia e Kaos en la Red, com representantes do coletivo Amnistia eta Askatasuna (ATA), contrário à linha oficial de Sortu em matéria de presas e presos políticos bascos.

Sendoa Jurado e Ziortza Fernández militárom desde sua juventude na esquerda independentista, mas desvinculárom-se de Sortu quando o partido liderado por Arnaldo Otegi «se integrou no sistema» e renunciou a umha das suas bandeiras: a amnistia.
[...]
Nom supom essa via prolongar a situaçom dos presos e atrasar a sua excarceraçom?
-Que melhor forma, para um Estado ou para os partidos que o sustentam, que conseguir que as pessoas que para um setor social som o máximo expoente de generosidade com respeito a seus ideais renunciem ao tipo de luita que levárom a cabo e digam que todo o que figérom nom valeu a pena. Isso supom voltar ao esquema de vencedores e vencidos, que é o que pretende o Estado ou o mesmo Governo basco que, por boca de Jonan Fernández, instou a ETA, os presos e a esquerda independentista para que reconhecessem que todo o feito estivo mal e nom deve ser repetido. / Ler: Diário Liberdade