quinta-feira, 1 de dezembro de 2016

Maurício Castro: «Cuba, a independência e o socialismo»

Como sempre que tenhem ocasiom, os inimigos da Revoluçom disparam toda a sua artilharia mediática contra esse processo histórico, que levou um pequeno povo, com recursos e riquezas escassas, a ocupar umha posiçom de relevo, como exemplo de dignidade para todos os povos do mundo.

Todos esses poderosos inimigos, incluída a chamada «social-democracia» oficial, ainda representada na Galiza polo PSOE, desejam a queda definitiva de Cuba, o seu retorno à miséria capitalista e à condiçom neocolonial.
[…]
Hoje mais do que nunca, a superaçom das graves ameaças que o ser humano enfrenta passam por estender novas vitórias revolucionárias que enviem o capitalismo para a lixeira da história.

Como também Fidel nos lembrou, nesse caminho, sempre ocuparám um lugar de destaque a experiência e o exemplo das comunistas, dos comunistas cubanos. Com todas e todos eles, e com a sua liderança histórica, Fidel Castro, os povos do mundo mantemos desde há meio século umha dívida de gratitude que só será paga quando novos povos se somem à corrente de luita global pola independência e o socialismo, expressons históricas concretas dos mais elevados ideais humanos: o internacionalismo e o comunismo. (Diário Liberdade)