sábado, 31 de outubro de 2015

Concerto solidário com os presos galegos em Laudio

No sábado, 7 de Novembro, a partir das 20h00, os grupos Gatillazo, Josetxu Piperrak, Keltoi!, Kañeria 13, Liska! e Últimos Reyes actuam no frontão de Laudio (Araba), num concerto solidário com os presos galegos. O preço da entrada é de 15 euros (antes, à venda em entradium.com) e 18 euros na bilheteira.

[«Concerto solidário em Laudio (EH) contra a repressom na Galiza», nota da Ceivar] A solidariedade nom para de medrar. Nom faltam os pontos desde os que nom se acheguem aportaçons em todas as suas sensibilidades para visibilizar a situaçom repressiva na Galiza. Se nas últimas semanas a «ternura dos Povos», como a definiu Gioconda Belli, chegava desde Madrid, agora o salto geográfico é até Euskal Herria.

O vindeiro sábado, 7 de Novembro, decorrerá um concerto na vila de Laudio que contará com os grupos galegos Keltoi e Liska, que tocarám junto aos grupos bascos Gatillazo, Josetxu Piperrak, Kañeria 13 e Últimos Reyes. Ademais da música também haverá espaço para o convívio entre ambos Povos que demostrará umha vez mais que «a nossa solidariedade é imparável!!!»

Sobre a operação de ontem: «"Apoiar postulados", acusaçom política contra as e os 10 independentistas galegos detidos» (Diário Liberdade)