sexta-feira, 25 de março de 2011

«Askatasun oihua» - Ken 7


«Grito de liberdade», dos gernikarras Ken 7.

Askatasun oihu bat / Olatu bat bezala / Entzun da Kantauri itsasoan

Lur zatitu honetan / Itxaropen doinu hau / Hegalean zabalduz goaz / Kimu berriak landatuz / Bide zail luze honetan

Aurrera goaz / Ta gaua / Argitzen doa

Mila aldiz / Hesien artetik / Maitea mila aldiz / Etxera itzuli naiz zu barik / Badakit / Iritsi da eguna / Gure etorkizuna / Askatasuna

Batera iraun dugu / Ekaitz bortitzenetan / Berunezko garai latzetan / Gure ilusioekin / Gure akats guztiekin / Azken arnasera arte libre

Itxaropen hitz hauek / Eskeini nahi dizkizut / Bi esku xume mindu hokin / Garena babestera / Behartutakoekin / Laztantzen dakiten berekin

Bidean / Aurrera goaz / Ta gaua / Argitzen doa

Mila aldiz / Hesien artetik / Maitea mila aldiz / Etxera itzuli naiz zu barik / Jadanik / Ez dut nahi agurrik / Iritsi da eguna / Askatasuna

Etxean behar zaitugu / Gurekin behar zaitugu

Mila aldiz / Hesien artetik / Maitea mila aldiz / Etxera itzuli naiz zu barik / Jadanik / Ez dut nahi agurrik / Iritsi da eguna / Askatasuna