terça-feira, 12 de abril de 2016

Ediçom galega do 'Imperialismo, fase superior do capitalismo', de Lenine

O imperialismo, fase superior do capitalismo foi escrito polo autor na primavera de 1916, como obra divulgativa para a militáncia revolucionária da altura, em plena Guerra Mundial e nas vésperas da primeira revoluçom proletária triunfante na Rússia.

Publicada pola primeira vez poucos meses depois, a inícios de 1917, ano da vitória revolucionária bolchevique, a obra que agora apresentamos em galego representa um dos grandes contributos teóricos do marxismo do século XX, cuja vigência fundamental permanece inabalável 100 anos depois.

Especial releváncia ganha a obra de Vladímir Ilitch Ulíanov, Lenine, para naçons oprimidas como a galega e num contexto de crise global do capitalismo. Com efeito, O Imperialismo, fase superior do capitalismo parece estar a descrever a situaçom atual de crise e de facto continua a fornecer ensinamentos fundamentais para entendermos o capitalismo, as crises e o horizonte comunista como única saída para a sua superaçom.

Ediçom ilustrada em galego
A ediçom que agora apresentamos conta com um prólogo específico, realizado polo Coletivo Editor do Diário Liberdade, assim como com umha série de ilustraçons realizadas por Maurício Castro.


Trata-se de umha ediçom cuidada, que inclui notas de rodapé novas e umha lista final explicativa de nomes, todo o qual ajuda a compreender as referências contextuais incluídas por Lenine na sua exposiçom didática sobre a fase imperialista de um capitalismo já mundializado na altura em que foi escrita.

Promoçom inicial prévia à sua distribuiçom em livrarias / Ver condições em Diário Liberdade